5 klaidos, kurias darote savo „landing page“

Nukreipimo puslapis, vartotojams geriau žinomas „landing page“ pavadinimu, yra interneto svetainės dalis, kurios tikslas nukreipti lankytoją atlikti tam tikrą veiksmą, kurio tikisi svetainės savininkas. Tai gali būti kontaktinės formos užpildymas, dokumento parsisiuntimas, atlikta rezervacija, paslaugos užsakymas ir pan.

Tai yra itin svarbi interneto svetainės ir skaitmeninio marketingo dalis, tad kiekvienas dizaineris turi užtikrinti, kad šis puslapis atitiktų kliento keliamus reikalavimus, o svetainės lankytojui suteiktų visą reikiamą informaciją.

Dvejojate dėl savo nukreipimo puslapio? Kreipkitės į profesionalus

Bet kaip sukurti efektyvų ir estetišką nukreipimo puslapį, kuris sudomintų vartotoją ir nebūtų prikimštas nereikalingų elementų? Tikimės, kad šis straipsnis padės atsakyti į šį klausimą bei pagelbės išvengti 5 pagrindinių klaidų, kurios pasitaiko nukreipimo puslapiuose.

1. Reklaminiai skydeliai

Jų gausu visame internete ir jie nervina kiekvieną lankytoją, tad kam juos dėti į nukreipimo puslapį? Reklaminiai skydeliai tik atitraukia interneto svetainės lankytojo dėmesį, o per didelio kiekio skydelių panaudojimas gali priversti lankytoją išvis pasimesti ir pamiršti apie ką turėtų būti nukreipimo puslapis.

O čia yra geras blogas pavyzdys, kaip atrodo per didelis reklaminių skydelių skaičius. Išvada paprasta: nenaudokite reklaminių skydelių. Niekada.

interneto svetainės reklaminiai skydeliai

2. Vientisas tekstas

Visada skaidykite tekstą į smulkesnes pastraipas. Svetainės lankytojai pavargsta nuo per ilgų teksto pastraipų, o ir informacija yra įsisavinama daug sunkiau. Nukreipimo puslapyje turėtų atsirasti tik patys esminiai tekstai, kurie būtų susiję su puslapio tikslu.

Geras teksto skaidymo pavyzdys yra Evernote nukreipimo puslapis, kuriame yra išdėstomi užrašinės privalumai:

interneto svetaines evernote privalumai

3. Žemos kokybės nuotraukos

Jeigu turite finansinių resursų interneto svetainei, turite rasti išteklių ir kokybiškai fotosesijai. Kiekviename nukreipimo puslapyje turi atsirasti bent keli vizualiniai elementai, tačiau jie turi būti aukštos kokybės ir unikalūs. Profesionalus fotografas ar iliustratorius visada pasirūpins, kad nuotraukose atsispindėtų visi įmanomi Jūsų produkto ar paslaugos privalumai.

Nenaudokite paveikslėlių iš interneto nuotraukų bibliotekų, nes lankytojai atskiria, kokios nuotraukos yra unikalios, o pamačius nuotraukas iš bibliotekos, nuomonė apie interneto svetainės patikimumą pasikeičia į blogąją pusę.

Sužinoti daugiau apie interneto svetainių kūrimą

4. Interneto svetainės spalvos

Visiems patinka spalvos, tačiau per daug spalvų – nepatinka niekam. Žemiau pateikiami du pavyzdžiai: vienas nukreipimo puslapis su daug spalvų ir kitas, kuriame yra naudojamos vos kelios pagrindinės spalvos. Kuris atrodo geriau?

interneto svetainės per daug spalvų geras

interneto svetainės per daug spalvų

5. Išdėstykite produkto naudas, o ne funkcijas

Bene dažniausiai pasitaikanti klaida, kai interneto svetainės nukreipimo puslapyje yra rašoma apie produktą, jo specifikacijas ir pamirštama paminėti, kokia naudą iš to gauna vartotojas. Visuose nukreipimo puslapiuose reikia pabrėžti, ką naudodamas produktą gaus klientas, kaip palengvės jo gyvenimas įsigijus Jūsų paslaugą. Tai puikiai padarė Moz kompanija savo nukreipimo puslapyje:

moz-landing-page naudos vartotojui

Taigi, prieš kurdami arba užsakydami nukreipimo puslapį žinokite ir visada atsiminkite, kokį pagrindinį tikslą jis turi pasiekti, vadovaukitės minimalistiniu dizainu, pabrėžkite pačius svarbiausius elementus ir suteikite lankytojui visą reikiamą informaciją. Jeigu nesate tikras dėl savo nukreipimo puslapio dizaino, nerizikuokite išvaistyti savo resursus ir kreipkitės į profesionalus. O pabaigai, blogiausias visų laikų nukreipimo puslapis: http://texterra.biz/landing-page-design/

Dalintis: