Socialinių tinklų strategija b2b versle. Ką daryti?

B2B industrijoje vis dar sklaido mitas, kad socialiniai tinklai yra nereikšmingas ir neefektyvus įrankis tokio tipo įmonėms. Galbūt, tai ir buvo tiesa tomis dienomis, kai socialiniai tinklai buvo neseniai atsiradę, o pagrindiniai jų vartotojai buvo paaugliai. Vis dėlto, šiandien socialiniuose tinkluose gyvena visi ir net 84 proc. B2B sektoriaus verslų prisipažįsta, kad naudoja socialinius tinklus naujų klientų pritraukimui.

Nors socialiniuose tinkluose su savo klientais jau komunikuoja itin daug B2B įmonių, čia mes nuolat pastebime daug pasikartojančių klaidų ir neišnaudotų galimybių. Taigi šį kartą Puslapiai Verslui komanda nori Jums patarti ką daryti, kad socialinių tinklų strategija B2B sektoriuje būtų sėkminga.

Dar neturite internetinės svetainės? Parašykite mums!

Investuokite į vaizdo įrašus

Socialiniai tinklai yra pripildyti prekės ženklų, kurie konkuruoja dėl vartotojų dėmesio. Esant tokioms aplinkybėms išsiskirti iš minios tampa itin sunki užduotis, tačiau tai padaryti įmanoma savo socialinių tinklų strategijoje pridėjus vaizdo įrašus.

Suprantame, kad B2B sektoriaus įmonėms savo marketingo strategijoje vaizdo įrašus socialiniams tinklams įterpti gali būti sunku, tačiau pasitelkus šiek tiek kūrybiškumo viskas įmanoma. Galbūt norite parodyti gyvus savo klientų atsiliepimus? Įgyvendintą projektą pristatyti video formatu? Galbūt suanimuokite savo tinklaraščio įrašą? Variantų daug, tik nebijokite jais pasinaudoti.

Būkite paprastesni

Viena didžiausių B2B įmonių klaidų įgyvendinant socialinių tinklų strategiją yra ta, kad įmonės kalba itin mokslišku ar formaliu tonu. Socialiniai tinklai nėra vieta, kurioje reikia naudoti mokslišką ar formalų stilių, nes čia lankytojai ateina atsipalaiduoti. Daugumai vartotojų formalus tonus asocijuojasi su nuobodžiu turiniu, net jeigu Jūsų turinys yra išties įdomus.

Pagrindinis pasiūlymas: kalbėkite paprastai, nuoširdžiai, kaip žmogus kalbantis su savo geru pažįstamu.

Nepasikliaukite vien tik linkedin

Be abejonės, Linkedin yra B2B sektoriaus socialinių tinklų karalius ir karalienė viename. Čia susirenka didelės auditorijos intelektualių profesionalų, kurie dažniausiai ir yra B2B įmonių tikslinės auditorijos. Vis dėlto, visą socialinių tinklų strategiją statyti vien ant Linkedin pamatų yra netikslinga. Twitter, Facebook ir Youtube taip pat gali padėti pasiekti visus B2B sektoriaus tikslus. Naudojant daugiau socialinių tinklų yra pasiekiamos platesnės auditorijos, o parenkant skirtingą turinį kiekvienam socialiniam tinklui, yra pasiekiami tikslingesni auditorijos segmentai.

Samdykite ekspertą

Žinoma, kad Jūsų įmonėje dirba didelis skaičius Jūsų verslo industrijos ekspertų. Jūsų darbuotojai turi sukaupę didelę patirtį sferoje ir šia patirtimi gali pasidalinti socialiniuose tinkluose. Bet, patikėkite mumis, jeigu šie darbuotojai neturi patirties socialinių tinklų administravime, jie nėra tie asmenys, kurie turėtų komunikuoti šiuose skaitmeninio marketingo kanaluose.

Socialinių tinklų strategija ir jos sudarymas reikalauja specifinių žinių, patirties ir kvalifikacijos. Mes vis dar susiduriame ir dažnai pastebime atvejus, kai komunikacija socialiniuose tinkluose yra priimama nerimtai, o tai dažniausiai kainuoja gerą įmonės įvaizdį ir prarastus klientus.

Užbaigdami šios savaitės straipsnį drąsiai konstatuojame: socialiniai tinklai yra efektyvus būdas pritraukti vartotojų dėmesį bei padėti pirmus žingsnelius juos paverčiant potencialiais klientais (leadai‘s). Efektyvi socialinių tinklų strategija B2B industrijoje yra orientuota į turinio kūrimą, kuris yra įdomus tikslinėms auditorijoms bei yra pateikiamas žmogišku, draugišku tonu.

O jeigu jau nuspręsite, kad Jūsų B2B verslas yra nusiteikęs išnaudoti socialinių tinklų galimybes, skaitykite mūsų straipsnį „5 įrankiai padedantys valdyti socialinius tinklus“ ir komunikuokite itin lengvai ir operatyviai.