19th Ave New York, NY 95822, USA

Pamoka nr. 2. Interneto svetainės reklama – kaip padidinti svetainės matomumą

seo-optimizavimasJeigu Jūs jau turite savo internetinius „verslo namus“, dabar Jums turi rūpėti, kaip į juos pritraukti kuo daugiau lankytojų, nes juk svetainė be lankytojų – kaip parduotuvė be pirkėjų.

Taigi, kaip padaryti, kad Jūsų klientas lengvai surastų Jūsų interneto puslapį?

Pirmiausiai naudokite paieškos sistemas, kitas svetaines, socialinius tinklus bei elektroninio pašto marketingą. Tik nepamirškite, kad labai svarbu susidaryti aiškią strategiją, kaip pritrauksite lankytojus į savo svetainę, turėti konkretų planą ir visus žingsnius įgyvendinti nuosekliai.

Yra keli pagrindiniai būdai, kaip pritraukti daugiau lankytojų į Jūsų svetainę naudojant elektroninį marketingą. Pirmasis – paieškos sistemos: Google, Bing, Yahoo ir t.t.

Kai internautas naudojasi paieškos sistemomis, jis suveda būtent tai, ką jis tikisi surasti ir jeigu Jūs siūlote atitinkamas prekes ar paslaugas, esate aiškiai jas įvardinę, paieškos sistemos parodys Jūsų interneto puslapį prie paieškos rezultatų. Yra du veiksmingi būdai, kurie padeda visuomet patekti prie paieškos rezultatų.

Pirmasis tai – SEO optimizavimas. SEO – angliškos frazės trumpinys, reiškiantis optimizavimą paieškos sistemoms. Optimizuodami savo internetinį puslapį Jūs pagerinsite savo šansus atsirasti tarp nemokamų paieškos rezultatų.

Antrasis – SEM – reklama paieškos sistemose. Tai – vienintelis greitas ir garantuotas būdas pateikti savo įmonės puslapį prie paieškos rezultatų. Reklama paieškos sistemose, Google reklama – tai yra mokamos paslaugos, kurias galite užsisakyti pats ar patikėti Google reklama užsiimančioms agentūroms, kurios garantuos, kad išleisite pinigus tinkamiems raktažodžiams.

interneto puslapiaiPaieškos sistemos yra puikus būdas pateikti savo svetainę potencialiems klientams, bet be sau reikalingos informacijos paieškos internautai tinkle veikia galybę kitų dalykų: skaito naujienas, domisi sportu, perka internetinėse parduotuvėse, naudojasi el. paštu ir t.t. Beveik visos didelės svetainės turi vietas reklaminiams baneriams – tai vadinama Display advertising arba banerių tinklu.

Banerių tinkluose vyrauja trys pagrindinės reklamos rūšys:

  • Tekstinė reklama
  • Grafinė reklama
  • Video reklama

Naudojantis banerių tinklais dažnai Jūs galite pasirinkti tikslinę grupę, kuriai norite rodyti savo reklamas, ar net rodyti reklamą tik tiems internautams, kurie jau parodė susidomėjimą Jūsų produkcija.

Socialiniai tinklai (Facebook, Twitter ar Google+) suteikia dar vieną puikią galimybę pranešti apie savo produktus ar paslaugas. Jie puikiai tinka artimai susidraugauti su Jūsų klientais, o kai tai nutiks – jie taps Jūsų produktų ambasadoriais. Dauguma socialinių tinklų leidžia susikurti verslo profilius, kur galite išsamiai pristatyti savo įmonę.

Paskutinis sąraše, bet ne paskutinis pagal svarbumą – elektroninio pašto marketingas (angl. E-mail marketing). Mes tikrai nekalbame apie „spamo“ siuntimą, nes tai yra nelegalu ir Jūsų klientus nuteiks priešiškai Jūsų atžvilgiu. Elektroninio pašto reklama yra puikus būdas pranešti apie Jūsų vykdomas akcijas, pasikeitimus įmonėje, čia galite siųsti nuolaidų kuponus ir teikti informaciją žmonėms, kurie pareiškė norą gauti naujienas iš Jūsų.

Taigi, pasirinkimas, ką išbandyti pirmiausiai, yra Jūsų. Kuo daugiau elektroninio marketingo kanalų išbandysite – tuo daugiau šansų, kad būsite pastebėti potencialių klientų.

Šaltinis: https://digitalgarage.withgoogle.com/lesson/28

Kitos naujienos

Leave a comment