19th Ave New York, NY 95822, USA

Kas yra landing page ir kuo jis skiriasi nuo interneto svetainės

Pagal bendrinį apibrėžimą landing page gali būti bet kuris Jūsų svetainės puslapis, kuris pirmas buvo pateiktas Jūsų svetainės lankytojui, bet E-marketingo specialistai siūlytų gerokai kitokį landing page apibrėžimą: Landing page tai lankytojų konvertavimosi puslapis, jis yra atskirtas nuo jūsų svetainės ir turintis vieną paskirtį. Konvertavimosi puslapiai neturi bendros interneto svetainės navigacijos , juose yra ribojami lankytojų veiksmai, jiems paliekant tik kelis pasirinkimus. Tai daroma norint pasiekti pagrindinį puslapio tikslą – konvertuoti svetainės lankytoją į klientą.
Dažniausiai yra naudojami dviejų tipų konvertavimo puslapiai tai Paruošimo (iš angl. Click through page) ir Užklausų generavimo Puslapiai.
Užklausų generavimo puslapiai dažniausiai naudojami AdWords, Facebook ar kitoje internetinėje reklamoje. Pasak Unbounce kiekviena E marketingo kampanija turi turėti dedikuota, specialiai jai sukurtą konvertavimo puslapį.

Kodėl ir kam to reikia?interneto svetinės kūrimas

Norint sukurti efektyvią marketingo kompanija produktui ar paslaugai būtina suderinti pagrindinius elementus. Reklamos antraštės turi atitikti konvertuojančio puslapio antraštę ir internauto paieškos užklausą. Internautas ieškodamas tinkamo paslaugos tiekėjo pasirenka raktinius žodžius pagal kuriuos jis tikisi surasti tinkamą paslaugą teikiančia įmonę. Jeigu Reklamos tekstas atitinka paieškos raktažodžius didėja tikimybė, kad jis paspaus ant jūsų reklamos ir bus nukreiptas į tam specialiai sukurtą puslapį, kuris turės visą reikiamą informaciją apie jo ieškomą paslaugą. Lankytojui konvertuojančiame puslapyje pateikiami tik keli galimi veikslai – susisiekti su Jumis telefonu, el. paštu ar užpildyti užklausų formą. Bendros interneto svetaines navigacijos nebuvimas užtikrina, kad lankytojas niekur nenuklys ir kad jam ne bus pateikiama su paslauga nesusijusi informacija.

Virtualus Telefono numeriai

Konvertuojančiuose puslapiuose visada rekomenduojame naudoti virtualius telefono numerius kurie nukreips skambučius į bendrą numerį. Taip galėsite žinoti kiek skambučiu sulaukėte iš konkrečios marketingo kampanijos ir kiek iš jų tapo Jūsų klientais. Kiek pelno jums atnešė marketingo kampanija. Ir jeigu jus pelnas tenkina galite tęsti kampaniją ar didinti jos apimtis.

A/B testavimas

Konvertuojančiuose puslapiuose patartina naudoti A/B testavimą. A/b testavimas vyksta sekančiu būdu. Sukuriama konvertuojančio puslapio kopija ir joje padaromas pakeitimas, tarkime parenkama alternatyvi antraštė, numatytą laikotarpį srautas skirstomas po lygiai tarp dviejų puslapių. Pasibaigus numatyto laiko terminui ar sulaukus norimo lankytojų kiekio lyginami rezultatai: kiek skambučių ir užklausų buvo sulaukta iš kiekvieno puslapio. Pasiliekame geriau konvertuojantį puslapį, darome jo kopiją ir kitą pakeitimą tolimesniam testavimui. Taip realiomis sąlygomis išgryniname geriausią variantą.

Kas turi būtį Konvertuojančiame Puslapyje

Kiekvieno konvertuojančio puslapio struktūra priklauso nuo jo užduoties, bet pagrindė struktūra Kurią siūlo unbounce.com komanda galite matyti paveiksliuke.

1 Unikalus pasiūlymasinterneto svetianių kurimas

Marketingo kompanija turi prasidėti nuo unikalaus pasiūlymo, unikali paslauga kuri Jus išskirs iš Jūsų konkurentų. Šį unikalų pasiūlymą turite iš transliuoti visame konvertuojančiame puslapyje. Pasistenkite išskaidyti savo paslaugą iki pačiu pamatinių elementų, kad klientas galėtų lengvai suprasti jos privalumus.
Unikalus pasiūlymas Turėtų būti išskaidytas į keturias dalis:

  • 1A antraštė
  • 1B sub antraštė
  • 1C Patvirtinantis teiginys
  • 1D Paskutinis argumentas

1A Antraštė atankanti reklamos antraštę kuri atvedė lankytoją į puslapį.

1B Sub Antraštė – dažnai neužtenka antraštės paaiškinti teikiamai paslaugai, tada yra naudojama sub antraštė. Dažniausiai ji būna mažesnė ir aiškina pagrindinę antraštę.

1C Patvirtinantis teiginys.

1D Paskutinis argumentas priversiantis lankytoją tapti Jūsų klientu.

2 Pagrindinė nuotrauka

Dažnai sakoma “Nuotrauka geriau nei tūkstantis žodžių” – tai ypač svarbu konvertuojančiuose puslapiuose. Pagrindinė nuotrauka turėtų grafiškai atvaizduoti jūsų siūlomą produktą ir kokį efektą jis turėtų poveikį klientui.
Pagrindinis tikslas yra priversti lankytoją įsivaizduoti jį naudojantis jūsų paslauga.
Vietoj pagrindinės nuotraukos puikiai tinka video medžiagą. Pateikiant video medžiagą svarbu jos nepadaryti per ilgos, pateikti pagrindinius privalumus pradžioje.

3 Privalumai

Pagrindžiant unikalų pasiūlymą reikia pateikti jūsų unikalios paslaugos privalumus.
3A Privalumų Sąrašas. Jame pateikite pagrindinių privalumų sąršą,
3B Paslaugos tekiami privalumai ir jos savybės. Plačiau aprašykite paslaugos savybes, kuo jos skiriasi nuo konkurentų teikiamų paslaugų. Parbrėžkite kaip jausis klientas pasinaudojęs Jūsų paslauga.

4. Atsiliepimai ir Rekomendacijos

Lemiamą momentą lankytojo apsisprendime gali suvaidinti perskaitytas atsiliepimas apie jūsų paslaugą. Labai svarbu naudoti realius atsiliepimus ir rekomendacijas, nes lankytojai puikiai užuodžia melą. Paprašykite savo klientų parašyti atsiliepimus apie Jūsų teikiamą paslaugą, nustebsite kiek klientų bus pasiryžę tai padaryti.

5. Konvertavimasis

Konvertuojančio puslapio pagrindinis tikslas yra lankytojo konvertavimas į potencialų klientą, taigi ši dalis atlieką pagrindinę puslapio funkciją. Konvertuojančiame puslapyje klientas gali susisiekti i su Jumis gali trimis būdais: telefonu, užpildydamas formą ir atsiųsdamas elektroninį laišką.
Sulaukus skambučio labai svarbu žinoti iš kokios marketingo kampanijos jis atkeliavo. Visų pirmą tai padės įvertinti kampanijos efektyvumą, antrą žinosite apie bus kalba, kokias kainas reikia siūlyti. Mes primygtinai siūlome nenaudoti bendrų teflonų numerių, o pasirinkti virtualius telefono numerius. Virtualus telefono numeriai suteigia daug galimybių ir nereikalauja daug investicijų. Naudojant virtualius numerius jums nereiks antro telefono aparato, nes skambučiai bus nukreipiami į jūsų telefono numeri. Atlikus Lietuvoje virtualių numerių paslaugas teikiančių kampanijų tyrimą atradome kompaniją Call.lt. Ši kompanija netik suteikia detalią informacija kas ir kada skambino, kiek truko skambutis, bet ir suteikia galimybę įkelti garso įrašą kurį girdėsite prieš skambuti todėl žinosite iš kur skambutis atkeliauja ir ko iš jūsų norės skambintojas.
Su likusiomis konvertavimosi galimybių sekimu bėdų nekyla, nes galite nurodyti į kokią elektroninio pašto dėžute elektroniniai laiškai keliauja.

Apibendrinimas

Kiekviena e-marketingo kampanija turi turėti jai dedikuotą konvertuojantį puslapį. Jis turi būti skirtas konkrečiai prekei ar paslaugai. Konvertuojančius puslapius lengva ir patogu kurti, tai nereikalauja daug investicijų ir laiko. Beveik kiekvienos marketingo kampanijos pagrindinis tikslas yra pelnas, kampanijos naudą svarbu matuoti nes kitaip negalėsite pasakyti ar kampanija pasisekė, ar ją apsimoka kartoti, vykdyti pastoviai? Sumuokite gautus skambučius, užklausas, potencialių klientų konvertavimąsi į klientus, gautą pelną, pasverkite ar kampanija vertinga.

Šaltiniai: https://unbounce.com/
Turite klausimų kreipkitės telefonu 8 674 89042 ar el.p. saulius@puslapiaiverslui.lt

Kitos naujienos

Comments (2)

[…] Kai potencialus klientas internete pamato jūsų reklamą ir paspaudžią ant jos, jūs turite užtikrinti, kad jis ras tai, ko ir tikėjosi prieš spausdamas mygtuką. Būtent dėl to turite itin tiksliai apgalvoti savo „landing“ puslapio struktūrą ir tikslus. Daugiau informacijos, kas yra „landing“ puslapis galite rasti čia: […]

[…] portalo atliktas tyrimas atskleidė, kad dauguma B2B sektoriaus verslo įmonių naudojamų nukreipimo puslapių (angl. – landing page) konvertavimosi reitingas yra vos 13 proc. Tai reiškia, kad net 87 proc. lankytojų išeina iš […]

Leave a comment