19th Ave New York, NY 95822, USA

Kaip atrodo efektyvi Facebook verslo paskyra?

Nesvarbu kokioje industrijoje sukasi Jūsų verslas, nesvarbu ar produktas visiškai naujas ar gyvuoja jau kelis dešimtmečius, Facebook socialinis tinklas yra vieta, kurioje galite pasiekti savo tikslines auditorijas ir su jomis užmegzti tiesioginį ryšį. 2017 m. kovo mėnesio duomenimis Facebook socialiniu tinklu kasdien naudojasi beveik 1,3 mlrd. žmonių. Nemaža auditorija užmegzti komunikacijai, tiesa?

Atrodo, kad iš tokios milžiniškos auditorijos generuoti potencialius klientus (lead‘us) neturėtų būti sudėtinga… Deja. Facebook verslo paskyra, kuri neturi aiškios komunikacijos strategijos negali būti sėkminga, ji pasmerkta nesulaukti vartotojų įtraukimo, kuris vėliau tampa potencialių klientų kontaktais.

Kiekvieno verslo Facebook socialinio tinklo paskyros komunikacijos strategija gali būti itin skirtinga, tačiau joje privalomai turėtų atsirasti vietos šiems 5 gyvybiškai svarbiems elementams:

1. Pasirinkite įsimenamas profilio ir viršelio nuotraukas

nutella Facebook verslo paskyra

Pasirinkite tokią profilio nuotrauką, kurią Jūsų auditorijos galėtų lengvai atpažinti, nes būtent ją vartotojai matys vesdami įmonės pavadinimą paieškos laukelyje. Tai gali būti įmonės logotipas, produkto pakuotė ar pats produktas, o jeigu esate laisvai samdomas darbuotojas galite naudoti savo paties atvaizdą.

Išsirinkus įsimenamą profilio nuotrauką svarbu pasirinkti ir patrauklų viršelio paveikslėlį. Kadangi šis paveikslėlis užims daugiausia Jūsų Facebook verslo puslapio vietos jis privalo būti aukštos kokybės, pritraukiantis ir orientuotas į lankytojus.

Prieš kuriant šias nuotraukas svarbu atkreipti dėmesį į šiuo metu esamas Facebook paveikslėlių dimensijas. Atsiminkite, kad jos nuolat keičiasi.

2. Pridėkite skatinantį veiksmą mygtuką

Puslapiai verslui Facebook verslo paskyra

Tikriausiai pastebėjote, kad jau gana ilgą laiką Facebook verslo puslapiams leidžia pasirinkti išskirtinį ir labiausiai verslo įmonės pasiūlymams tinkantį skatinantį veiksmą mygtuką (call-to-action button). Tai gali būti „Žiūrėti vaizdo įrašą“, „Registruotis“, „Sužinoti daugiau“ ir kt. Tai puikus būdas marketingo specialistams kurti didesnį srautą į interneto svetainę arba gauti potencialių klientų kontaktus.

3. Užpildykite „Apie“ skyrelį

Nors lankytojai, vos tik užėję į Jūsų verslo paskyrą, nemato šio aprašymo, jis yra itin svarbus kiekvienam verslui. Šiame aprašyme Jūs galite atskleisti savo įmonės viziją, tikslus, pristatyti svarbiausius produktus ar paslaugas. Šį skyrelį galite skaidyti ir į smulkesnes pastraipas, kuriose aprašytumėte visą įmonės istoriją, jos apdovanojimus ir kt.

Gauti nemokamą konsultaciją apie socialinių tinklų marketingą

4. Dalinkitės nuotraukomis ir vaizdo įrašais

Vizualinis turinys tapo socialinių tinklų dogma, efektyviai veikianti kiekviename versle. Nuotraukomis ar vaizdo įrašais socialinių tinklų vartotojai dalinasi net 40 kartų dažniau!

Pasistenkite, kad nuotraukos, kuriomis dalinatės būtų estetiškos, įtraukiančios, išlaikančios prekės ženklo tęstinumą.

nutella Facebook verslo paskyra

5. Raskite tinkamiausią laiką dalintis įrašais

Kiekvienoje komunikacijos strategijoje yra iš anksto numatoma, kokiu turiniu, kaip dažnai ir kada bus dalinamasi. Jeigu savo verslo puslapyje būsite neaktyvūs, vartotojui galite pasirodyti nepatikimi. Jeigu dalinsitės per dažnai – vartotojai gali nuspręsti Jūsų nebesekti, nes savo naujienų sraute nematytų nieko kito tik Jūsų įrašus.

Sekite savo vartotojų veiksmus Facebook įžvalgose ir žinosite, kada ir kokiu turiniu dalintis apsimoka labiausiai.

Jeigu kyla problemų analizuojant auditorijų veiksmus, susisiekite su mūsų marketingo komanda ir gaukite nemokamą konsultaciją.

Taigi, ar Jūsų Facebook verslo paskyra turi visus šiuos elementus? O galbūt, savo versle remiatės kitomis priemonėmis? Taip pat rekomenduojame paskaityti mūsų straipsnį „5 įrankiai padedantys valdyti socialinius tinklus“, kuriame sužinosite kaip organizuoti Facebook verslo paskyros publikacijas itin operatyviai.

Kitos naujienos

Leave a comment