19th Ave New York, NY 95822, USA

Ar atsiliepimai internete yra svarbūs Jūsų verslui?

Atsiliepimai interneteVartotojai skaito atsiliepimus apie įmones ir produktus internete, tad kiekvienas atsiliepimas apie Jus yra svarbus. Blogi atsiliepimai internete priverčia vartotojus rinktis konkurentus, taip pat gali sugriauti gerą įmonės vardą. Tą patį gali padaryti ir jokių atsiliepimų neturėjimas.

Tyrimo metuAtsiliepimai internete revfee gauti skaičiai kalba patys už save:

88% interneto vartotojų teigia, kad jie skaito internetinius atsiliepimus prieš rinkdamiesi paslaugą.

72% vartotojų verslo įmone pasitiki labiau, jeigu ji turi teigiamų įvertinimų.

88% tyrimo dalyvių pripažino, kad internete perskaitytu atsiliepimu pasitiki taip pat, kaip asmenine rekomendacija.

57% perskaitę teigiamą atsiliepimą aplanko įmonės reprezentacinę svetainę, o 15% apsilankiusiųjų – susisiekia su įmone.

Internetiniai atsiliepimai suteikia galimybę klientams bendrauti su įmonėmis.

Net 70% blogų atsiliepimų yra parašoma vien dėl to, kad būtų susilaukta įmonės reakcijos. Esant tokiems skaičiams, įmonių bendravimas su klientais tampa gyvybiškai svarbus. Visos įmonės į blogus atsiliepimus turi sureaguoti, kaip įmanoma greičiau, stengtis išsiaiškinti, kas nepatiko vartotojui ir jam padėti. Nereikia klientų atsiprašinėti viešai, geriau rinktis tokį tekstą: „Suprantame, kad mes nepateisinome Jūsų lūkesčių. Štai mano kontaktai, kuriais galite pasiekti mane tiesiogiai. Norėčiau labiau įsigilinti į Jūsų nusiskundimą ir padėti Jums pakeisti savo nuomonę.“ Taip blogi įvertinimai yra ištrinami arba pakeičiami gerais.

Gauti nemokamą konsultaciją apie socialinių tinklų marketingą

Kaip gauti gerus atsiliepimus?

Prašykite klientų palikti atsiliepimą apie Jus. Atrodo akivaizdu, tačiau nedaug verslų tai daro. Tiesiog, suteikę paslaugą, išlydėdami savo klientą priminkite Jam, kad būtumėte dėkingas jeigu savo nuomonę apie paslaugą išreikštų Jūsų socialiniuose tinkluose ar kitose medijose.

Naudokite RevFee. Tai yra lengvesnis būdas klientų paprašyti įvertinti Jus. Sistemos veikimo principas itin paprastas: klientas į savo pašto dėžutę gauna laišką iš įmonės, kurios paslauga pasinaudojo. Tada pasirenka keliomis žvaigždutėmis jis įvertintų įmonę bei kuriame socialiniame tinkle (Facebook, Google+, TripAdvisor ar kt.) bus paliktas įvertinimas. Jeigu klientas nusprendžia įmonę įvertinti mažesniu nei 3 žvaigždučių įvertinimu, sistema prašo detalesnio komentaro, o įmonės atstovas susisiekia su nepatenkintu klientu, prieš šiam paliekant blogą įvertinimą.

Šiuo metu galima užsisakyti nemokamą RevFee BETA versiją.

Nepirkite netikrų įvertinimų. Patikėkite, klientai tikrai atskiria, kuris įvertinimas yra tikras ir patikimas. Nerizikuokite sugriauti savo gerą reputaciją, nes atstatyti ją gali būti itin sunku.

Į atsiliepimus atsakykite, kaip įmanoma greičiau. Kaip tai padaryti, jau aptarėme aukščiau.

Taigi, kaip manote ar atsiliepimai internete yra svarbu?

Leave a comment