19th Ave New York, NY 95822, USA

5 pagrindiniai skaitmeninio marketingo patarimai mažoms įmonėms

Tikriausiai kiekvienas verslininkas supranta, kad vien turėti gražios išvaizdos reprezentacinę svetainę neužtenka tam, kad būtų pritraukiami nauji lankytojai ir nuolat sugrįžtų seni klientai, kurie generuotų norimą kiekį pelno. Kadangi apsipirkinėjimas bei paslaugų ieškojimas internete po truputį tampa kiekvieno vartotojo kasdienybe, verslininkai yra priversti ieškoti būdų, kaip klientus priversti panorėti pirkti būtent jų produktus. Šiam tikslui į pagalbą yra pasitelkiamas skaitmeninis marketingas (angl. „digital marketing“).

Skaitmeninio marketingo patarimai

Pradžia gali būti sunki kiekvienam, bet pasinaudojus šiais penkiais patarimais didinti klientų ir pardavimų skaičių taps lengviau:

1. Reklamuokitės socialiniuose tinkluose bei paieškos sistemose

Prieš reklamuodamiesi tokiuose socialiniuose tinkluose, kaip Instagram ir Facebook, būkite tikri, kad turite susiplanavę bent kelių mėnesių komunikacijos strategiją. Visa komunikacija turi būti nukreipta tiesiai į jūsų tikslines auditorijas, į vietovę, kurioje jūsų parduotuvė įsikūrusi. Vietines auditorijas pasiekti galima naudojant tinkamus raktažodžius bei nurodant savo parduotuvės adresą. Po kiekvienos reklamos būtinai išanalizuokite rezultatus ir nuspręskite, kurie raktažodžiai pasiteisino, o kuriuos reiktų pakeisti naujais.

2. Kurkite patrauklius ir aktualius „landing“ puslapius

Kai potencialus klientas internete pamato jūsų reklamą ir paspaudžią ant jos, jūs turite užtikrinti, kad jis ras tai, ko ir tikėjosi prieš spausdamas mygtuką. Būtent dėl to turite itin tiksliai apgalvoti savo „landing“ puslapio struktūrą ir tikslus. Daugiau informacijos, kas yra „landing“ puslapis galite rasti čia:

3. Nuolat atnaujinkite savo internetinę svetainę

Norint, kad klientas produktą ar paslaugą pirktų būtent iš jūsų, reikia nuolat skirti daug dėmesio svetainei. Visada domėkitės, kas yra aktualu šiandien, naudokitės sėkmingų įmonių patirtimi, sekite naujausias dizaino tendencijas bei viską testuokite savo svetainėje. Nuolat dalindamiesi naudingais bei įdomiais patarimais savo tiklaraštyje jūs padidinsite galimybę jūsų svetainei atsidurti aukštesniuose paieškų sistemų reitinguose. Be viso to, svarbiausia, kad jūsų svetainė būtų prisitaikanti prie įvairaus ekrano dydžio, o klientai jūsų prekes galėtų nusipirkti naudodamiesi visais galimais įrenginiais.

Skaitmeninis marketingas

4. Kurkite nuorodas į savo svetainę

Nustebtumėte sužinoję, kaip aukštos kokybės nuorodos į jūsų internetinius puslapius gali pagerinti rezultatus paieškos sistemose bei padidinti įmonės patikimumą klientų akyse. Žinoma, negalima kiekvieną dieną rašinėti tinklaraštininkams bei įtakingiems, daug sekėjų turintiems asmenims maldaujant, kad savo žinutėse paminėtų jūsų svetainę. Geriausias ir dabar itin populiarus būdas gauti tokių asmenų dėmesį yra dalinantis naudingais infografikais, kurie būtų susiję su jūsų verslu.

Pirmiausiai išsiaiškinkite temas, kurios turėtų būti įdomios jūsų potencialiems klientams (Google Trends, Google Autocomplete gali padėti). Tada pasisamdykite žmogų, kuris gali tai padaryti. Na, o kai turėsite aktualius, gražiai atrodančius infografikus – nusiųskite juos žiniasklaidai, bloggeriams bei daug sekėjų turintiems asmenims. Jeigu jie nuspręs tuo pasidalinti, į jūsų svetainę neabejotinai plūstels didesnis žmonių srautas.

5. Sekite skaitmeninio marketingo progresą

Sekite ir analizuokite visą savo skaitmeninio marketingo progresą. Išsiaiškinkite, kurios komunikacijos priemonės atnešė naudą, į kurias apsimoka investuoti daugiau, o kurių, galbūt, geriau atsisakyti. Atkreipkite dėmesį į savo tikslinių auditorijų elgesį apskritai, tyrinėkite jas ir pagal tai atlikite skaitmeninio marketingo pakeitimus.

Informacija parengta naudojantis šiuo šaltiniu.

 

Kitos naujienos

Leave a comment