19th Ave New York, NY 95822, USA

15 būdų, kaip pritraukti daugiau lankytojų į Jūsų svetainę

Turbūt bet kuris verslininkas paklaustas, ko labiausiai norėtų, Jums atsakytų – daugiau klientų. Vienas paprasčiausių būdų tą pasiekti – pritraukti daugiau lankytojų į Jūsų internetinę svetainę ir paversti juos savo klientais. Šiame straipsnyje pateikiame 15 paprastų patarimų, kuriais gali pasinaudoti bet kuris verslininkas.

E marketingas Vilniuje1. Tikslinga internetinė reklama

Vienas efektyviausių būdų, padedantis pritraukti daugiau lankytojų į interneto svetainę yra mokama reklama. Tai gali būti: reklamos rodymas banerių tinkluose, socialinių tinklų reklama ar „mokėk už paspaudimą“ tipo reklama.

Kadangi reklama internete Jums kainuoja, turite būti tikri, kad nukreipiate ją tinkamai tikslinei auditorijai, naudojate geriausius raktažodžius bei pasirenkate efektyviausius reklamos kanalus. Nemažiau svarbu, kur Jūs nukreipiate susidomėjusiųjų srautą: ar į bendrąjį puslapį, ar į specialią informaciją pateikiantį puslapį. Srauto nukreipimas tinkama linkme gali turėti didžiulę įtaką lankytojų virsmui į potencialius klientus. Konkurencija interneto reklamoje yra didžiulė, tačiau taikant teisingus įrankius, patikėkite, ji atsiperka su kaupu!

2. Tinkamai išnaudoti socialiniai tinklaisocial-icon-facebook

Sukurti originalų ir naudingą turinį yra būtina, bet to nepakanka norint, kad Jus atrastų potencialūs klientai. Pasinaudokite populiariusių socialinių tinklų teikiamomis galimybėmis reklamuoti savo interneto svetainės turinį:

Facebook – tai daugiausiai vartotojų turintis socialinis tinklas. Prisijunkite prie visų grupių, atitinkančių Jūsų tikslinę auditoriją ir aktyviai sekite informaciją apie savo klientus, diskutuokite su jais, padėkite jiems.

Twitter – mažiau populiarus Lietuvoje, bet plačiai paplitęs pasaulyje socialinis tinklas, skirtas dalintis trumpomis žinutėmis.social-icon-linkedin

Google+ yra mažiau vartotojų turintis tinklas, bet jis gali daryti įtaką personalinės paieškos rezultatams (angl. Personal search), todėl turint platų žmonių ratą savo grupėse, šis tinklas gali tapti ypač naudingas, nes Jūsų verslo draugams Jūsų profilis bus rodomas pirmuose Google paieškos rezultatuose.

Instagram ir Pinterest – socialiniai tinklai, kurie puikiai tiks, jei Jūsų produktas yra vizualus.

 

Mūsų patarimas – išsirinkite du ar tris Jūsų poreikius labiausiai atitinkančius socialinius tinklus ir nuolatos aktyviai naudokitės jais, nešvaistykite savo laiko tiems social-icons-googlesocialiniams tinklams, kurie Jums nenaudingi!

3. Įvairus turinys Jūsų interneto svetainėje

Kaip bebūtų gaila, bet nėra auksinės formulės efektyviausiam interneto svetainės turiniui nustatyti, todėl geriausia naudoti įvairius žanrus: trumpus, kelių pastraipų ir ilgus straipsnius, infografikus, paveiksliukus, video ar kitokius vizualinius informacijos pateikimo sprendimus. Išbandykite įvairius informacijos pateikimo metodus, stebėkite savo auditorijos elgesį ir atrasite savo sėkmės formulę!

4. Vidinis SEO

Kuriant svetainės turinį labai svarbu nepamiršti jo pritaikyti paieškų sistemoms, kad jos galėtų lengviau jį perskaityti. Įsitikinkite, ar visi paveiksliukai turi ALT žymas (angl. ALT tags), ar neužmiršote Meta aprašymų (angl. meta description), naudokite H1 ir H2 žymas puslapio antraštėms, būtinai nurodykite puslapio pavadinimus.  Vidinis SEO neturės milžiniško poveikio Jūsų puslapio reitingų kopimui į viršų paieškos rezultatuose,  bet jis užtikrins, kad paieškų sistemos Jūsų neignoruos ir nebaus už netinkamai pateiktą turinį.

tinklapiu kurimas5. Dėmesį kaustančios antraštės

Net ir geriausias turinys gali nesusilaukti dėmesio be patrauklios puslapio antraštės. Būkite atidūs ir gerai apgalvokite, kokia antraštė patrauktų internautų dėmesį ir suviliotų juos aplankyti Jūsų interneto puslapį. Žymiausi pasaulio blogeriai parašo po 20 įvairių antraščių variantų ir tik tada  išsirenka geriausią – netaupykite tam savo laiko ir jėgų!

6. Ilgieji raktažodžiai (angl. long tail keywords)

Esant didelei konkurencijai, yra labai sunku, o kartais net neįmanoma patekti į pirmąjį Google paieškos puslapį naudojant vien tik tikslinius raktažodžius. Tokiu atveju geriausia į pagalbą pasitelkti ilguosius raktažodžius. Žinoma, jie nėra tokie populiarūs kaip trumpieji, tačiau kartais su jais galima sugeneruoti nemažą dėmesio srautą.

Pavyzdžiui, vietoj „gelinis nagų lakavimas“ galima naudoti „gelinis nagų lakavimas Vilniuje“ ar „gelinis nagų lakavimas Pašilaičiuose“ – paieškų skaičius bus mažesnis, bet tuo pačiu bus mažesnė ir konkurencija.

Naudojant ilguosius raktažodžius galima efektyviau pasiekti savo tikslinę auditoriją, kuri daug lengviau „konvertuosis“ į Jūsų klientus.

7. Turinio viešinimas LinkedIn‘e

LinkedIn jau senai nebėra tik darbo paieškos sistema. Dalinantis turiniu LinkedIn‘e Jūs ne tik pritrauksite naujų lankytojų į savo svetainę, bet ir užsirekomenduosite kaip savo srities ekspertas. Tai ypač gerai veiks, jei turėsite pakankamai sekėjų.

8. Vidinės nuorodos

Labai svarbu, kad Jūsų svetainės struktūra būtų tvarkinga tam, kad paieškos sistemos galėtų lengvai pasiekti turinį. Bet nemažiau svarbus ir kitas faktorius – sukūrus naują informacinį turinį, patalpinti nuorodas iš jo į ankstesnius straipsnius ir iš senesnių įrašų – nuorodas į naujesnius. Tinkamai naudojant vidines nuorodas užtikrinsite, kad vartotojui bus lengviau pasiekiama visa reikiama informacija, be to, skatinsite jį naršyti toliau.

9. Savo veiklos srities lyderių apklausa

Žymaus žmogaus nuomonė gali žymiai padidinti Jūsų tinklaraščio populiarumą. Išsiųskite elektroninį laišką su prašymu pakomentuoti ar pakalbėti kokia nors tema visiems Jūsų veiklos sferos lyderiams. Jūs nustebsite, kiek iš jų sutiks duoti interviu. Žinomo žmogaus vardas ir nuomonė pritrauks papildomą dėmesį į Jūsų svetainę, o Jūs juk to ir siekiate!

10. Elektroninio pašto marketingas

Dauguma įmonių visą savo dėmesį sutelkia į socialinių tinklų marketingą ar Google reklamą ir užmiršta tradicinius reklamos būdus, tokius kaip – elektroninio pašto marketingas. O be reikalo – elektroninio pašto marketingas gali būti galingas įrankis svetainės lankomumui didinti.

Kurdami elektroninio pašto marketingo kampanijas būkite tikri, kad pateikiate naudingą informaciją tikslingai parinktai žmonių grupei. Tik neperlenkite lazdos stengdamiesi parduoti ir neįkyrėkite savo prenumeratoriams per dažnais elektroniniais laiškais!

11. Draugystė su mobiliaisiais įrenginiaisflat-illustration-iphone

Daugiau nei 50% visų paieškų internete yra atliekama naudojant mobiliuosius įrenginius ar planšetes. Norėdami neprarasti šios didelės potencialių klientų dalies, įsitikinkite, kad Jūsų svetainė yra tinkamai pritaikyta, draugiška mobiliesiems įrenginiams. Pasitikrinti, ar Jūsų svetainė yra pakankamai draugiška mobiliesiems įrenginiams galite tiesiog čia: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/.

12. Svetainės greitis

Ar prisimenate, kada paskutinį kartą laukėte 30 sekundžių kol užsikraus svetainė? Aš to nepamenu taip pat. Svetainės greitis turi tiesioginį ryši su atkritimo reitingu (angl. bounce rate), kitaip tariant, kuo Jūsų svetainė ilgiau krausis, tuo daugiau šansų, kad lankytojas ją paliks jai dar neužsikrovus. Optimizuokite paveiksliukų dydžius, patikrinkite, kokius resursus Jūsų svetainė naudoja ir ar naudojate trečiųjų šalių įskiepius. Taupykite savo brangių klientų laiką!

13. Analytics data

Google Analytics kaupia visą reikiamą informaciją apie Jūsų svetainę. Išmokite ją suprati ir analizuoti, suraskite, kuriose svetainės vietose lankytojai baigia savo vizitą. Išsiaiškinkite, iš kokių nuorodų Jūsų svetainė sulaukia daugiausiai lankytojų ir iš kurių – mažiausiai, tuomet žinosite, kokius interneto svetainės populiarinimo būdus Jums reikia stiprinti labiausiai.

social-icon-youtube14. Video reportažai

Pasaulyje ypač greitai populiarėja video pamokos – jos vartotojams yra lengviau suprantamos ir labiau priimtinos, o tyrimai rodo, kad vaizdinė medžiaga yra lengviau įsisavinama. Antra pagal dydį paieškų sistema pasaulyje yra Youtube. Ji išskirtinai talpina tik video medžiagą. Turbūt esate pastebėję, kad ir Google savo paieškos rezultatuose įtraukia video medžiagą iš Youtube kanalo. Naudokitės video klipų teikiamais privalumais!

15. Patarimai kitiems

Žmonės mėgsta mokytis, o Jums, turbūt, nėra geresnės galimybės įrodyti savo žinias, kaip mokant kitus. Renkite webinarus! Pagrindinis jų privalumas yra tai, kad juos surengti beveik nereikia papildomų išlaidų.

Pritraukti dalyvius naudokitės socialiniais tinklais, išsiųskite elektroninį laišką su paskutine galimybe užsiregistruoti likus savaitei iki webinaro, pakartokite tai ir likus vienai dienai. Išsaugokite webinaro įrašą ir patalpinkite jį savo svetainėje – tai bus puiki medžiaga mokytis Jums ir Jūsų klientams!

Leave a comment