19th Ave New York, NY 95822, USA

10 privalumų, kuriuos socialiniai tinklai gali duoti jūsų verslui

Tie laikai, kai socialiniai tinklai buvo laikomi tik laikina mada skirta paaugliams praleisti laisvalaikį, jau seniai praėjo. Dabar socialiniai tinklai tapo vienu pagrindinių verslo įrankių, kurių pagalba galima stebėti daugiau nei 2 milijardus vartotojų paskyrų. Populiariausi socialiniai tinklai tapo marketingo milžinais, kurie gali pasiūlyti išsamią vartotojų elgesio analizę bei būdus, kaip juos pasiekti, tad nenuostabu, kad verslas ir socialiniai tinklai tapo neatsiejamomis dalimis.

Jeigu svarstote, kaip socialiniai tinklai gali padėti jūsų verslui, skaitykite toliau ir sužinosite dešimt pagrindinių naudų.

1. Socialiniai tinklai leidžia stebėti naudingus vartotojų duomenis

Socialiniai tinklai turi galimybę apdoroto milžiniškus duomenų kiekius apie vartotojus realiu laiku. Kiekvieną dieną internete pasirodo bent 500 milijonų tweetų, Facebook „patinka“ mygtukas yra paspaudžiamas bent 4,5 milijardo kartų, o Instagram’e yra įkeliama virš 95 milijonų nuotraukų ir vaizdo įrašų. Po kiekvieno iš šių įspūdingų skaičių slepiasi neįkainojama vartotojų informacija: kas jie tokie, ką mėgsta, ką galvoja apie jūsų verslo įvaizdį ir t.t

2. Padidina prekės ženklo žinomumą ir vartotojų ištikimumąSocialiniai tinklai

Kai verslo įmonė turi savo puslapį socialinėse medijose, jų klientams tampa lengviau rasti įmonę bei su ja komunikuoti. Užmezgus abipusį ryšį socialiniuose tinkluose, įmonėms tampa lengviau išlaikyti klientus bei didinti jų ištikimybę prekės ženklui. Social Habit atliktas tyrimas įrodė, kad 53% amerikiečių, kurie prekės ženklą seka socialiniuose tinkluose yra labiau ištikimi jam.

3. Suteikia galimybę reklamas platinti tikslinėms auditorijoms bei sekti rezultatus realiu laiku

Reklama socialiniuose tinkluose yra vienas pigiausių būdų, kaip didinti įmonės žinomumą ir dalintis skaitomu turiniu. Visos šios reklamos taip pat turi itin naudingus tikslinės auditorijos parametrus, tad verslininkams yra užtikrinama, kad reikiama žinutė pasieks tinkamą klientą. Pvz.: skleidžiant reklamą Facebook galima pasirinkti tikslinę auditoriją pagal demografijos, vietovės, pomėgių ir elgesio parametrus.

4. Socialiniai tinklai didina pardavimus

Nuolatinis bendravimas su klientu padidina kliento ištikimybę bei įmonės pardavimus. 2015 metais atliktame tyrime buvo nustatyta, kad per 12 mėnesių net 75% įmonių, kurios pradėjo pardavinėti savo prekes socialiniuose tinkluose, pardavimai išaugo.

5. Socialiniai tinklai suteikia patogumą klientui

Jeigu jūsų verslo nėra socialinėse medijose, žinokite, kad jūsų klientai tikisi, kad jūs būsite čia. Net daugiau nei 67% klientų ieško paslaugų socialiniuose tinkluose bei tikisi itin greito įmonės atsakymo į jų užduodamus klausimus. Verslininkai, kurie gali suteikti vartotojams 24/7 konsultacijas – laimi. Aberdeen Group atliktas tyrimas parodė, kad įmonės, kurios socialiniuose tinkluose turėjo savo paskyras bei jose pritraukė savo klientus sulaukė didesnio metinio pelno nei įmonės, kurios socialinių paskyrų neturėjo.

Gauti nemokamą konsultaciją apie socialinių tinklų marketingą

6. Padidina srautą į jūsų svetainę bei paieškų sistemų rodiklius

Vienas didžiausių socialinių tinklų privalumų yra tai, kad jie didina klientų lankomumą jūsų įmonės svetainėje. Iš to seka kitas pliusas – kuo daugiau žmonių eina į jūsų svetainę tuo aukščiau svetainė rikiuosis paieškų sistemose.

socialiniu tinklu privalumai7. Išsiaiškinti kokias technikas naudoja jūsų konkurentai

Stebint socialinius tinklus, kiekviena verslo įmonė, gali gauti itin svarbią informaciją apie savo konkurentus. Turint tokią informaciją, galima keisti savo verslo strategiją ir užsitikrinti būti vienu žingsniu priekyje nei jūsų konkurentai.

8. Dalintis turiniu greičiau ir paprasčiau

Anksčiau, marketingo specialistams, norintiems, kad jų turinys vartotoją pasiektų kuo greičiau tekdavo įdėti itin daug pastangų.  Šiandien, naudojant socialines medijas tai tapo itin lengva: tereikia informacija pasidalinti savo verslo puslapyje ir ji tuoj pat pasieks norimą auditoriją.

9. Nustato auditorijos geografinę padėtį

Auditorijos vietovės nustatymas yra efektyvus būdas savo žinutę pristatyti išskirtinei auditorijai, remiantis jų geografine padėtimi. Tokie socialiniai tinklai, kaip Facebook ir Twitter turi įrankius, kurie padeda užmegzti ryšį su auditorijomis, kurios priklauso tam tikrai šaliai ar miestui.

Sužinoti daugiau apie socialinių tinklų marketingą

10. Kuria santykius

Socialinės medijos yra kanalas, kurio pagalba reikia sukurti dvikryptę komunikaciją, taip gerinant santykius su savo klientais. Pavyzdžiui, turizmo agentūros kuria dialogą su keliautojais visos kelionės metu. Dvikryptė komunikacija su vartotoju yra tai, ko pasiekti tradicinėmis medijomis yra neįmanoma.

Informacija parengta naudojantis šiuo šaltiniu.

 

Kitos naujienos

Leave a comment